שבוע בלבד לאחר התקיפות העצימות של צה"ל בתימן והשבתת נמל התעופה הבינלאומי בצנעא, מנהל השדה, חאלד אל-שייף, הודיע היום (שלישי) כי פעילותו של הנמל תחודש החל ממחר.
אל-שייף כתב בפוסט ברשת החברתית X כי "נמל התעופה מוכן כעת לקבל טיסות" והדגיש כי צוותים טכניים והנדסיים השלימו את עבודות השיקום על מסלול ההמראה של נמל התעופה.
قام دلة رئيس الوزراء والنائب الاول لرئس الوزراء ووزير النقل والاشغال بزيارة تفقدية للمطار.
حيث استكملت الفرق الفنية والهندسية اعمال اعادة تأهيل مدرج مطار صنعاء الدولي واصبح المطار بحمد الله وتوفيقه جاهز لاستقبال الرحلات ابتداء من يوم غدا الاربعاء الموافق 14 مايو 2025م. pic.twitter.com/GN5uDjL192— Khaled alshaief خالد الشايف (@KAlshaief) May 13, 2025
כזכור, לפני שבוע בדיוק כוחותינו תקפו והשביתו את נמל התעופה הבינלאומי בצנעא שבתימן זאת בתגובה לשיגור הטיל החותי שנפל סמוך לנתב"ג מספר ימים קודם.
צה"ל הודיע כי התקיפה הביאה להשבתתו המלאה של השדה כששם המבצע שלו היה "עמידת ראש". בתקיפה הושמד גם מפעל הבטון "אל-עמראן" צפונית לצנעא, אשר שימש את הארגון לבניית מנהרות ותשתיות צבאיות.
