accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

דיווח: זה הפיצ'ר החדש שאפל תשיק במערכת ההפעלה שלה

דביר כהן

דביר כהן

טו אייר ה'תשפה (13.05.25)

3

1

like

1

dislike

חברת אפל צפויה להציג את גרסת מערכת ההפעלה החדשה לאייפון בכנס המפתחים השנתי של החברה שייערך ב-9 ביוני • לפי דיווח בבלומברג, אחת התכונות החדשות שיוצגו בכנס היא שיתוף פרטי התחברות לרשתות Wi-Fi ציבוריות בין כל מכשירי אפל


חברת אפל צפויה להציג את iOS 19 – גרסת מערכת ההפעלה החדשה לאייפון בכנס המפתחים השנתי של החברה (WWDC) שייערך ב-9 ביוני. לפי דיווח בבלומברג, אחת התכונות החדשות שתציג אפל במערכת ההפעלה היא שיתוף פרטי התחברות לרשתות Wi-Fi ציבוריות בין כל המכשירים שלה, מה שיחסוך למשתמשים זמן.

במה מדובר? כשאתם הולכים לבית מלון, בניין משרדים או חדר כושר, ואתם רוצים להתחבר ל-Wi-Fi של המקום ממספר מכשירים, כגון אייפון, אייפד או מקבוק, עליכם למלא פרטי התחברות לרשת האלחוטית בכל מכשיר מחדש. התכונה החדשה תאפשר לכם להזין את המידע הזה פעם אחת באחד המכשירים ולסנכרן אותו אוטומטית עם השאר.


iOS 19 צפוי להיות אחד מעדכוני התוכנה הגדולים ביותר של אפל מזה זמן רב. ע"פ הדיווחים, מערכת ההפעלה תכלול, מלבד שינויי עיצוב משמעותיים, תכונת ניהול סוללה המופעלת על ידי בינה מלאכותית כדי לשפר את אורך חיי הסוללה. בנוסף, אפל שואפת גם להפוך את iOS 19 ליציב יותר עם פחות תקלות בהשוואה למהדורות iOS קודמות.

עקבו אחרינו גם ב-Google News