ח"כ אריאל קלנר התייחס היום (שלישי) בוועידת ההתחדשות ופיתוח הצפון של ערוץ 14 להתנהלות רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) סביב ההחלטה לתת אחוזי הנחה בקרקעות ליוצאי צבא מיעוטים: "אני מוקיר את כל בני המיעוטים שמשרתים בצה"ל, אבל למה ליוצאי צבא יהודים לא מגיע קרקע גם כן ב-90% הנחה?"
"לתת אדמה למי ששומר עליה זה כ"כ צודק והכרחי", הסביר ח"כ קלנר, "לפני כחודש הגיע לרמ"י החלטה לתת 90% הנחה בקרקעות ליוצאי צבא – אך לא ליהודים. למה אנחנו לא רוצים לתת ליהודים לבוא ולגור בגליל בהנחות המתאימות ולתגמל את מי שנותן למדינה?"

קלנר סיפר על המהלך האבסורדי של רמ"י לאחר שהקים קול זעקה בעניין יחד עם שרים וח"כים נוספים: "ראש הממשלה היה בהלם מהסיפור הזה והנחה את רמ"י לתקן מיד את הנושא. נשלח מכתב, ואחרי שבועיים תוקנה ההחלטה – לקחו לכולם את ההנחות".
