שר התקשורת שלמה קרעי התייחס היום (שלישי) בוועידת ההתחדשות ופיתוח הצפון של עכשיו 14 למצבן של תשתיות התקשורת במדינת ישראל ואמר כי מדיניות המשרד בראשותו היא לאפשר לשחקנים נוספים להקים תשתיות תקשורת מתקדמות בעודו מדגיש כי המיקוד הנוכחי הוא בשיפור התשתיות באזורי הפריפריה.
"התחלנו במדיניות חדשה שמאפשרת לשחקנים נוספים בשוק, כמו נתיבי ישראל, להקים תשתיות תקשורת מתקדמות", אמר קרעי והוסיף כי הדבר יעבה את יכולתה הטכנולוגית של ישראל אשר לפי שעה אינה נמצאת במקום טוב ביחס לשאר העולם, על אף התקדמות מסוימת.

עוד הוסיף קרעי כי המיקוד הנוכחי נמצא באזורי הצפון הדרום ויהודה ושומרון אשר הוזנחו תקופה ארוכה. "מדינת ישראל משקיעה ותמשיך להשקיע עשרות מיליארדים בשגשוג ופיתוח הצפון", אמר. לדבריו, מלבד משרד התקשורת ישנם משאבים רבים נוספים שיושקעו "כדי שהמקום יהפוך לפנינה".
