accessibility-icon
share-icon
תיעוד מתוך ועידת ההתחדשות ופיתוח הצפון

השר קרעי: נאפשר לשחקנים חדשים להקים תשתיות תקשורת מתקדמות

רון דויטש

רון דויטש

טו אייר ה'תשפה (13.05.25)

8

1

like

0

dislike

שר התקשורת שלמה קרעי אמר בוועידת ההתחדשות ופיתוח הצפון כי מדיניות המשרד היא לאפשר לשחקנים נוספים בישראל להקים תשתיות תקשורת מתקדמות • לדברי השר, המיקוד הנוכחי הוא בשיפור התשתיות באזורי הצפון, הדרום ויהודה ושומרון • עוד ציין כי משאבים רבים נוספים יושקעו בשיקום הצפון


שר התקשורת שלמה קרעי התייחס היום (שלישי) בוועידת ההתחדשות ופיתוח הצפון של עכשיו 14 למצבן של תשתיות התקשורת במדינת ישראל ואמר כי מדיניות המשרד בראשותו היא לאפשר לשחקנים נוספים להקים תשתיות תקשורת מתקדמות בעודו מדגיש כי המיקוד הנוכחי הוא בשיפור התשתיות באזורי הפריפריה.

"התחלנו במדיניות חדשה שמאפשרת לשחקנים נוספים בשוק, כמו נתיבי ישראל, להקים תשתיות תקשורת מתקדמות", אמר קרעי והוסיף כי הדבר יעבה את יכולתה הטכנולוגית של ישראל אשר לפי שעה אינה נמצאת במקום טוב ביחס לשאר העולם, על אף התקדמות מסוימת.

maximize-image
אזור הצפון, אילוסטרציה | צילום: יוסי זמיר פלאש 90

עוד הוסיף קרעי כי המיקוד הנוכחי נמצא באזורי הצפון הדרום ויהודה ושומרון אשר הוזנחו תקופה ארוכה. "מדינת ישראל משקיעה ותמשיך להשקיע עשרות מיליארדים בשגשוג ופיתוח הצפון", אמר. לדבריו, מלבד משרד התקשורת ישנם משאבים רבים נוספים שיושקעו "כדי שהמקום יהפוך לפנינה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News