שוטרי תחנת שר"ת ולוחמי זרוע ת"א מג"ב עצרו 8 שוהים בלתי חוקיים בדירה בתל אביב. השב"חים, אשר הגיעו מנפת חברון, הועברו לחקירה, וגורמי הרישוי של מרחב איילון פועלים למיצוי צעדים מנהליים כנגד המלין.
במסגרת המאבק הבלתי מתפשר של משטרת ישראל בתופעת שוהים בלתי חוקיים, ביצעו שוטרי תחנת שר"ת יחד עם לוחמי זרוע ת"א מג"ב, פעילות מבצעית ואופרטיבית בדירות בת"א.

במהלך הפעילות, השוטרים ביצעו חיפוש בדירה ועצרו 8 שב"חים מנפת חברון, אשר הולנו בדירה ברחוב ידעיה הפניני בת"א. כלל השב"חים שנעצרו הועברו לחקירה במשטרת שר"ת.
במקביל חוקרי משטרת שר"ת וגורמי הרישוי של מרחב איילון פועלים למיצוי צעדים מנהליים כנגד המלין.
