אמונה אור, אחותו הקטנה של אבינתן החטוף ברצועת עזה, התארסה אמש (שני) עם מרדכי מאיר נעם שרייבר, בזמן שאחיה עוד מוחזק בשבי האכזרי של מחבלי החמאס. "רצינו לספר שיש טוב אמיתי בעולם והוא פשוט וחי ומתגלה, ועל ידי זה יושפע שפע רב בכל העולמות ונראה את אבינתן שמח ורוקד איתנו בחתונה בקרוב ממש", אמרה.

אבינתן אור מוחזק בשבי החמאס כבר 585 ימים לאחר שנחטף עם בת זוגו נעה ארגמני ממסיבת הנובה. נעה חולצה בפילות הירואית לפני כשנה במסגרת מבצע ארנון בנוסייראת יחד עם שלושה חטופים, אלמוג מאיר ג'אן, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו.

משפחת אור, מהיישוב שילה שבבנימין, קיבלה מאבינתן אות חיים באמצעות החטופים ששוחררו מהשבי האכזרי במהלך הפעימות האחרונות בעסקה מול חמאס. לדבריהם, הוא מוחזק בתנאים קשים ביותר במחנות המרכז ברצועת עזה.

בט"ו בשבט האחרון ציין אבינתן יום הולדת שני בשבי ונהיה בן 32. משפחתו ציינה זאת באירוע ענק. "אבינוש, אתה חוגג את יום הולדתך ה-ל"ב. ליום הולדתך, הייתי רוצה לתת לך במתנה מקלחת חמה. ארוכה ככל שתרצה. או לפחות חמש דקות בשמש. אבל בינתיים כמעט 500 ימים ארוכים וקשים שאתה לבד, בחושך. דמעותינו שוטפות, לבנו מתפלל, אבל אמונתנו חזקה", קראה אז דיצה אימו.

הפרשות חלה ותהילים: מבצע הגיוס של משפחת אור להשבת אבינתן
"אבינוש שלנו, אתה חזק. אתה שורד. והגאולה קרובה. אנחנו לא נרפה עד שנחזיר אותך. באמונה שלמה, בתפילה גדולה, בנחישות ובגבורה אנחנו עבורך. אני קוראת לממשלת ישראל: פעלו עכשיו אל תמתינו עוד רגע אחד", הוסיפה אם החטוף.
