מליאת הכנסת אישרה היום (ב) את הצעת חוק יסוד ביטול ממשלת החילופים שיזם חבר הכנסת אליהו רביבו (הליכוד). החוק מבטל את מנגנון ממשלת החילופים שנחקק בשנת 2020, כולל מוסד ראש הממשלה החלופי, הסדרי הרוטציה והעיקרון הפריטטי שהונהגו במסגרת אותו תיקון.

יוזם החוק, חבר הכנסת אליהו רביבו אמר לאחר אישור הצעת החוק: "היום, בשיתוף פעולה נדיר, זכינו להשלים תיקון עיוות לאחר סבבים בלתי נגמרים של מערכות בחירות וחוסר הכרעה".
רביבו הוסיף: "ההסדר הזה נולד בחטא והיה מיותר מיסודו, בפרק זמן קצר המציאות הוכיחה שאין לו זכות קיום. הצלחנו להראות לאזרחי ישראל שניתן וצריך לעבוד ביחד למען עם ישראל ותורת ישראל."
