עידן חוזר הביתה: לשכת רה"מ עדכנה מוקדם יותר היום (שני) כי ישראל לא התחייבה להפסקת אש כלשהי, אלא רק למסדרון בטוח שיאפשר את שחרורו של עידן. עם זאת, כך נראה, הלחימה ברצועה תוקפא לחלוטין בזמן העברתו ארצה.
לפי דיווח בערוץ א-שרק אל-אוואסט הסעודי, "מקור בחמאס אמר כי התנועה קיבלה הודעה לפיה ישראל השעתה את פעילותה בעזה כהכנה להסגרתו של עידן אלכסנדר". בנוסף, לפי דיווחים, גורמים ישראלים אישרו את ההודעה.

מוקדם יותר היום חמאס אישר כי שחרורו של עידן אלכסנדר יתבצע כבר היום, אם כי טרם נקבעה שעה. בשונה מטקסים קודמים, ומתוך חשש לביזויו של חטוף אמריקני – וכתוצאה מכך הסתבכות עם הנשיא דונלד טראמפ – הוחלט כי אלכסנדר ישוב הביתה ללא טקס כלשהו.
אלכסנדר יתקבל על ידי כוחותינו ברצועה מידיו של הצלב האדום, יועבר למחנה רעים – ולאחר מכן ימריא באמצעות מסוק לבית החולים איכילוב בתל אביב, שם ייפגש עם בני משפחתו.
