שוב ברגע האחרון: המשטרה הגישה הבוקר (שני) בקשה לבית משפט השלום להורות על מעצר בית של יונתן אוריך ושל איש המוסד לשעבר למשך 21 יום.
אוריך צפוי להשתחרר היום ממעצר, לאחר שביום שישי הוארך מעצרו בהחלטת שופט בית המשפט העליון, יחיאל כשר, שדחה את הערעור שהגיש עורך דינו, עו"ד עמית חדד, לעליון.

כזכור, ביום חמישי האחרון דחה בית משפט השלום בראשון לציון את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו של אוריך בחמישה ימים, והורה לשחררו. אולם המשטרה ערערה על ההחלטה, השופט המחוזי קיבל את הערעור, הפך את החלטת השלום – והותיר את אוריך במעצר עד היום. עו"ד חדד ערער על החלטה זו לבית המשפט העליון, אך ערעורו נדחה.
