ראש הממשלה הוציא הבוקר (שישי) הודעת ניחומים על נפילתם של שני הלוחמים שנהרגו אתמול בקרבות ברצועת עזה: סמל שי אליקים אורבך הי"ד וסמ"ר ים פריד הי"ד.
"יחד עם כל אזרחי ישראל, רעייתי ואני אבלים עם משפחותיהם של סמל ישי אליקים אורבך וסמ"ר ים פריד, זכרם לברכה, שנפלו בלחימה בעזה", נכתב בחשבון ה-X, "לב כולנו עם המשפחות היקרות שאיבדו את היקר להן מכל. אליקים וים נפלו על הגנת המדינה במלחמה על קיומנו. גבורתם ואומץ לבם יחרטו בליבנו לעד. יהי זכרם ברוך".

פורסמו מועדי הלוויותיהם של שני הלוחמים שנפלו ברצועה
ים פריד
סמ"ר ים פריד, בן 21, מהמושב סלעית שבשומרון, לוחם בסיירת גולני היה בן לקרן ואיציק ואח ליהלי ודין. בשומרון ספדו לו: "ים היה גיבור שנלחם כדי שכולנו נוכל לחיות כאן בביטחון. לא נשכח את מורשתו ונעשה הכל כדי לשמור על הבית. אנו מחבקים את קהילת סלעית ואת המשפחה, ונלווה אותה בכל צעד ובכל צורך".

ישי אליקים
סמל ישי אליקים אורבך הי"ד, בן 20, מזכרון יעקב, לוחם בגדוד ההנדסה 605, עוצבת ׳ברק׳ (188), נפל שלושה חודשים בלבד אחרי נישואיו לאשתו יובל. הוא היה מוזיקאי מחונן ובוגר מגמת המוזיקה בישיבה. אחרי התיכון הוא למד בישיבת הסדר ברמת הגולן, התגייס ושירת כלוחם. הוא הותיר אחריו אישה, יובל, הורים, נעם ואפרת, וארבעה אחים, מיה, יואל, פרי ומיכה.
