נועם אורבך, שבנו סמל ישי אליקים הי"ד נפל בקרב במרחב רפיח, פרסם אתמול (חמישי) אזהרה מפני התנהלות הלחימה, שעות ספורות לפני שבנו נהרג בהתקלות מול מחבלים בזמן שלחם בגבורה.

מוזיקאי מחונן וחברותי: ישי אורבך נפל 3 חודשים לאחר שהתחתן
הוא פרסם פוסט בו הוא כתב: "כשכל היום עוסקים במשפט נתניהו ובמלודרמטיות חסרת תוכלת של רגשות סביב החטופים, נוטשים את העיסוק בדבר הכי יקר וחשוב – ניהול הלחימה בעזה באופן שערך חיי חיילינו יעמוד מעל הכל".

ישי אליקים אורבך וים פריד נפלו בקרבות בדרום רצועת עזה
שעות ספורות לאחר מכן, בזמן שהוא מנהל קרבות מול מחבלים, נפל סמל ישי אליקים אורבך הי"ד. בישיבה ספדו לו: ""זו לא קלישאה שהטובים ביותר נופלים – ישי היה מהטובים שבטובים. לפני הגיוס אמרתי לו בארבע עיניים שכשהוא נמצא בחבורה, אני לא דואג כי יש מי שידאג לה. עכשיו אני דואג".

מקריסת מבנה ופגיעת טיל: הלוחמים נפלו בהפרש של 3 שעות
אורבך נפל כאשר מחבלים שיגרו טיל RPG על המבנה בו ששהה יחד עם הכוח. הוא הותיר אחריו אישה, יובל, הורים, נעם ואפרת, וארבעה אחים, מיה, יואל, פרי ומיכה. הלוחמים נכנסו לתוך המבנה כדי לאתר פיר מנהרה, ולאחר שהמחבלים ירו לעברם המבנה קרס על הלוחמים. ישי הי"ד נפל במקום ושני לוחמים נוספים מגדוד ההנדסה 605 נפצעו באורח קשה ובינוני.
