הותרו לפרסום שמותיהם של שני חללי צה"ל אשר נפלו בקרבות בדרום רצועת עזה. סמל ישי אליקים אורבך הי"ד, בן 20, מזכרון יעקב, לוחם בגדוד ההנדסה 605, עוצבת ׳ברק׳ (188) הי"ד וסמ״ר ים פריד, בן 21, מסלעית, לוחם בסיירת גולני.

באירוע בו נפל סמל ישי אליקים אורבך הי"ד, נפצע באורח קשה לוחם בגדוד ההנדסה 605, עוצבת ׳ברק׳ (188) ובאורח בינוני לוחם בגדוד ההנדסה 605.
באירוע בו נפל סמ״ר ים פריד הי"ד נפצעו באורח קשה קצין לוחם בסיירת גולני, קצין לוחם בגדוד ההנדסה 605, עוצבת ׳ברק׳ (188), לוחם בגדוד ההנדסה 605 ולוחם במילואים בסיירת גולני נפצע באורח בינוני. כלל הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, ומשפחותיהם עודכנו.
הלוחמים נפלו ונפצעו כאשר אתמול התרחשו שורת היתקלויות בדרום הרצועה, שניים מהם מול חיילי סיירת גולני. בשתיים מהפעמים ירו המחבלים טילי נ"ט והתקרית אחרת קרס מבנה מנ"ט או ממטען.
ים פריד הותיר אחריו הורים קרן ואיציק, ושני אחים יהלי ודין.
