בזמן שאנחנו לא מכירים שום מאמץ לביצוע מחוות הומניטריות כלשהן מצד הפלשתינים כלפינו, כשעשרות חטופים שלנו עדיין נמקים בשבי בעזה כבר 580 ימים בלי שמגיעה אליהם יד ידידותית, רפואית ובוודאי לא של קרוב משפחה, גורמי ביטחון בישראל מחליטים להעניק מחווה הומניטרית לבכיר פלשתיני שהצדיק את טבח השבעה באוקטובר וכינה את ההנהגה הישראלית "ניאו-נאצית".
אנחנו מפרסמים הערב (חמישי) לראשונה כי בכיר הרשות הפלשתינית, ג'יבריל רג'וב, קיבל אישור חריג מהשב"כ, להיכנס השבוע לישראל לטובת ביקור בנו המאושפז באחד מבתי החולים כאן. עברו של רג'וב, כזכור, רצוף התבטאויות ומעשים אנטי ישראליים, בהם הבעת תמיכה במאבק המזוין בישראל, כינוי מחבלים "גיבורים", עידוד חמאס לחטוף חיילים, וגם הצדקת טבח ה-07.10 וכינוי ההנהגה הישראלית "ניאו-נאצית".

אין ספק שאישור של ביקור של גורם כל כך בכיר ברשות הפלשתינית, ובייחוד כשברקע מעשיו ואמירותיו לאורך השנים נגדנו היה צריך להתקבל בדרגים הבכירים ביותר בשירות הביטחון הכללי. משב"כ נמסר כי "כניסתו של הנדון אושרה ע"י גורמי הביטחון לטובת ביקור בנו המאושפז במצב רפואי מורכב בבית חולים בישראל".
