על רקע מעצר יועצו של ראש הממשלה יהונתן אוריך הבוקר (חמישי) חבר הכנסת מהליכוד אביחי בוארון פרסם פוסט בו טען שאוריך אדם ערכי ופטריוט שללא ספק יצא נקי מהפרשה, והאשים את המשטרה במניפולציות רגשיות שאינן מסייעות להגיע לחקר האמת.
"אני מקבל שאם צריך לחקור אז חוקרים", כתב בוארון אך הוסיף: "המניפולציות הרגשיות שעושים על יונתן והשימוש הציני והמכוער באשתו ובביתו ׳בהסכמת׳ היועמ"שית ופרקליט המדינה הן דבר מכוער ומקולקל".

"כך לא יורדים לחקר האמת", האשים חבר הכנסת. "כך שוברים נפשו של אדם במטרה לסחוט ממנו הודאה בדברים שלא עשה או הפללת אחרים על לא עוול בכפם". הוא סיים את דבריו באמירה "כך נראית סדום".
כזכור, מוקדם יותר הבוקר דווח כי יהונתן אוריך נעצר בשנית זמן קצר לפני תום מעצר הבית שבו היה. בנוסף, נעצרה הבוקר אישיות ביטחונית בכירה לשעבר, בחשד למעורבות בפרשה הקטרית.
