הורים לתלמידים בבית ספר יסודי "נווה זמר" ברעננה פנו היום (רביעי) למנהלת בית הספר, סמדר קיסלובסקי, במכתב התראה חריף, בטענה כי השביתה המתמשכת בבית הספר מתבצעת בניגוד לצו בית הדין הארצי לעבודה. ההורים, באמצעות משרד עורכי הדין אלגבי-אגבלי-מלכית, מאיימים בתביעה אישית נגד המנהלת בגין עוגמת נפש ונזק לציבור ההורים והילדים.
במכתב שהופנה למנהלת, נטען כי כל עובד הוראה שלא יחזור לעבודה, תוך הפרת החלטת בית הדין לעבודה, עלול להיתבע אישית. עוד נכתב כי המנהלת, אשר נמנעת מפעולה בהתאם לצו, נושאת באחריות משפטית וחינוכית למצב.

המכתב נשלח בעקבות הודעת ווטסאפ שהופצה להורי בית הספר, בה נמסר כי "רוב צוות המורים לא יגיע מחר בשל שביתה" ולכן לא יתקיימו לימודים סדירים. עורכי הדין מדגישים כי ההודעה עומדת בסתירה להחלטת בית הדין הארצי לעבודה, אשר הורה על הפסקת השביתה באופן מיידי.
במכתב נטען כי התנהלות המנהלת פוגעת קשות בילדים, גורמת לעוגמת נפש להורים ומשבשת את שגרת ימי העבודה. ההורים דורשים כי הנהלת בית הספר תחזיר את הסדר למערכת הלימודים, ותנקוט בצעדים כלפי מורים שאינם מצייתים לצווי בית המשפט.

על אף פסיקת בית הדין הארצי לעבודה המורה להפסיק את השביתה, בבתי ספר באזור המרכז והשרון עדיין מתקיימת השבתה, תוך שימוש בימי מחלה או היעדרות קולקטיבית. המורים טוענים כי הם נאבקים על תנאי העסקה, שכר ויחס המדינה לסגל החינוכי, אך הורים רבים מבקרים את התעלמות המורים מהחלטת בית המשפט, וטוענים כי הדבר משדר מסר מזלזל כלפי הציבור והרשויות המשפטיות.
