שר האוצר בצלאל סמוטריץ' נפגש היום (רביעי) עם ראשי רשויות מחבל עוטף עזה, שייקרא מעכשיו עוטף תקומה, על רקע החלטת הממשלה לחיזוקו, ודן איתם על יישום ההחלטה באמצעות השקעה של למעלה ממיליארד שקלים. ראשי הרשויות הודו לסמוטריץ' על פעילותו עבור חבל עוטף תקומה וקידום החלטת הממשלה בנושא.
בפגישה השתתפו ראש עיריית נתיבות יחיאל זוהר, ראש עיריית אופקים איציק דנינו, ראש מועצת מרחבים שי חג'ג', ראש מועצת אשכול מיכל עוזיהו, ראש מועצת שדות נגב תמיר עידן וראש מועצת שער הנגב אורי אפשטיין.

במהלך הפגישה דנו המשתתפים ביישום החלטת הממשלה, הכוללת השקעה חסרת תקדים של למעלה ממיליארד שקלים בתשתיות, תחבורה, רווחה, תרבות, חינוך, חברה ונוער, בריאות ותעסוקה – כחלק מתוכנית לאומית כוללת לשיקום, פיתוח והעצמת האזור.
"יש הזדמנות לתיקון וחובתינו לעשות זאת באחדות", הצהיר שר האוצר, "האחדות חייבת להיות חלק מהלקחים של כולנו כעם, לקחים שאנחנו חייבים ללמוד מה-7 לאוקטובר וכל מה שאנחנו חווים אחריו". בהתייחסו להחלטת הממשלה הוסיף סמוטריץ': "זה נכון לאומית, זה נכון ציונית, וזה נכון כי פשוט מגיע לתושבים הגיבורים בדרום".
