accessibility-icon
share-icon
צילום: יונתן סינדל, פלאש90
צילום: יונתן סינדל, פלאש90

בן גביר יוצא להגנת בנט: "לא שילם לי דמי שתיקה מעולם"

רבקה שורק

רבקה שורק

ט אייר ה'תשפה (07.05.25)

38

25

like

3

dislike

בן גביר טען כי נפתלי בנט מעולם לא שילם לו "דמי שתיקה" • לדבריו, הוא שילם פיצויים על דברי דיבה שקריים שהפיצה נגדו ונגד פעילי 'עוצמה יהודית' אשתו גילת והדגיש כי מדובר ב"עוד פייק-ניוז מבית היוצר של הרכילאי המתחזה לעיתונאי, מיכאל שמש"


השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס היום (רביעי) בחשבון ה-X שלו לדיווח של העיתונאי מיכאל שמש לפיו נפתלי בנט שילם לו "דמי שתיקה" ותקף: "ניסיון לייצר מקסימום פאתוס עם תופי טם טם – נפתלי בנט לא שילם לי מעולם "דמי שתיקה", הוא שילם פיצויים על דברי דיבה שקריים שהפיצה נגדי ונגד פעילי 'עוצמה יהודית' אשתו גילת".

החשד נגד בנט, ההסבר – והמתקפה: "שקר מוחלט ומחזור פרסומים"

החשד נגד בנט, ההסבר – והמתקפה: "שקר מוחלט ומחזור פרסומים"

109
07.05.25|אפרת ברינר

לדבריו, מדובר ב "עוד פייק-ניוז מבית היוצר של הרכילאי המתחזה לעיתונאי, מיכאל שמש. שמש הוא אולי הדוגמא הטובה ביותר להידרדרות של עולם העיתונות – הערך החדשותי של דבריו שווה במקרה הטוב מדור רכילות של סיפורי פנטזיה".

maximize-image
רה"מ לשעבר ויו"ר מפלגת "בנט 2026" נפתלי בנט | צילום: פלאש 90

בן גביר טען כי גילת בנט הפיצה טענה חסרת ביסוס לפיה אנשיו פרצו לביתם ובעקבות הדברים, הגיש נגדה תביעת דיבה, ובמסגרת הליך גישור סוכם כי נפתלי בנט ישלם לו פיצוי כספי. בן גביר מסר כי את מלוא סכום הפיצוי תרם לחיילי צה"ל, במטרה "ללמד לקח את מכונת הרעל".

עוד הוסיף בן גביר כי "אני סבור שבנט היה ראש ממשלה כושל במיוחד, שרימה את בוחרי הימין, גנב את קולותיהם והקים בעזרתם ממשלה עם עבאס-חמאס, בה התגאה שאיפשר כניסת פועלים מעזה לשטח ישראל, מתוך תפיסת "שקט כלכלי תמורת שקט ביטחוני", שהתפוצצה עלינו בטבח ה-7.10".

עקבו אחרינו גם ב-Google News