ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט הגיב היום (רביעי) לדיווח על כך ששילם לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר 35 אלף שקלים, במסגרת הסכם פשרה, על רקע איומים של בן גביר שיפרסם מידע "שיפרק את משפחת בנט": "מדובר בשקר מוחלט, לצד מחזור פרסומים ישנים".
בנט, הגיב לפרסום של מיכאל שמש בפוסט ברשת X וכתב: "אין ומעולם לא היו שום דמי שתיקה. מדובר בשקר מוחלט, לצד מחזור פרסומים ישנים. אז לטובת הציבור נעשה סדר. הנה העובדות: לפני מספר שנים במהלך מערכת בחירות פרצו בריונים לבית משפחת בנט.
תגובה לפרסום של מיכאל שמש.
אין ומעולם לא היו שום דמי שתיקה. מדובר בשקר מוחלט, לצד מחזור פרסומים ישנים.
אז לטובת הציבור נעשה סדר. הנה העובדות:
לפני מספר שנים במהלך מערכת בחירות פרצו בריונים לבית משפחת בנט.
בתגובה גילת בנט כתבה פוסט שהאשימה את אנשי בן גביר במעשה.
בן גביר…
— Naftali Bennett נפתלי בנט (@naftalibennett) May 7, 2025
"בתגובה גילת בנט כתבה פוסט שהאשימה את אנשי בן גביר במעשה. בן גביר תבע את גילת בנט בדיבה על ייחוס הפריצה הבריונית לאנשי בן גביר, ללא הוכחה שזה אכן אנשי בן גביר. בהליך גישור הוסכם על פשרה שכללה פיצויים וזו בוצעה. זהו. לא דמי שתיקה ולא סחיטה ולא כלום".
ראש הממשלה לשעבר עקץ את בן גביר: "אגב, בנט סבור שבן גביר הוא שר ביטחון לאומי כושל במיוחד, שעוסק בגימיקים ויח"צ שמאפיינים את הממשלה הזו, ולכן במשמרתו זינקו מקרי הרצח בישראל (לא כולל טבח 7/10) פי שניים.

"אתם עדים כאן לפעולת מכונת שקרים ורעל שיעשו הכל לפגוע בבנט, כי הם מבינים שהוא היחיד שמסוגל לנצח ולהחליף את הממשלה המבישה ולשקם את ישראל. הפעם לא נשתוק מול הפייק, הפעם נילחם במכונה בכל הכח, כי למיליוני ישראלים נמאס מהבריונות הזו, מהשקרים ומהאלימות. השינוי יבוא".
