ראש ממשלת קנדה מארק קרני ייפגש היום (שלישי) עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בוושינגטון, כשברקע המתיחות בין המדינות בשל מלחמת הסחר שהחלה לאחר הטלת מכסים מצד ארה"ב.
קרני, שנבחר לאחרונה לראשות ממשלת קנדה, הכריז כי בכוונתו "לעצב מחדש את היחסים עם ארצות הברית ולהיאבק על הסכמי סחר הוגנים יותר". מנגד, טראמפ אמר כי אינו יודע על מה קרני מעוניין לדון, אך הניח כי מדובר בניסיון לקדם עסקה.

הפגישה צפויה לכלול שיח על מכסים בשיעור של 25% שהטילה ארה"ב על ייבוא מקנדה, לרבות על תעשיית הרכב, הפלדה והאלומיניום. שר המסחר האמריקני הווארד לוטניק הבהיר כי ההגעה להסכם תהיה "מורכבת מאוד" בשל הבדלים עמוקים בין הכלכלות.
