דובר צה"ל התיר היום (שלישי) לפרסום כי במהלך פעילות כוחות חטיבה 188 בפיקוד אוגדה 36 בשכונת 'שאבורה' שברפיח לפני מספר שבועות, נכנעו ונעצרו מחבלי חמאס.
שני המחבלים שנעצרו הם מפקד מחלקה בארגון הטרור חמאס שפשט לשטח הארץ והשתתף בטבח הרצחני ב-7 באוקטובר ואף היה אחראי על החזקת מספר חטופים ישראלים ששוחררו, ומפקד במערך הצליפה של ארגון הטרור חמאס. על השניים אותרו מספר סכינים.

במהלך חקירת המחבלים בשב"כ, התקבל מידע מודיעיני ערכי אודות מיקומה של תשתית טרור משמעותית במרחב. לפני מספר שבועות הושלם מהלך כיתור רפיח, ופעילות הכוחות במרחב ממשיכה גם כעת ועתידה להתרחב למספר מוקדים ושכונות נוספות.

עד כה, כוחות צוות הקרב של חטיבה 188 בפיקוד אוגדה 36 איתרו עשרות אמצעי לחימה ותשתיות טרור אשר הושמדו, וכן חוסלו עשרות מחבלים. "כוחות צה"ל ושב"כ ימשיכו לפעול נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה על מנת להגן על אזרחי מדינת ישראל", נמסר מטעם דובר צה"ל.
תיעוד מפעילות כוחותינו:





