חרושת השמועות הגיעה הערב (שני) לסיומה, כאשר הפאנליסיט החד והאהוב על הקהל, איתמר פליישמן הגיע לתוכנית הפטריוטים, לאחר כחודש שהוא לא נכח בה והסביר את הסיבה להיעלמותו: "הייתי צריך קצת שקט".
ברשתות רצו שמועות לסיבת היעלמותו של פליישמן, רבים טענו כי הסיבה היא עימות חריף שפרץ בין פליישמן לפרופסור, שבמהלכו פליישמן התעמת בטונים גבוהים עם המגיש ינון מגל ועם פרופ' משה כהן-אליה סביב שאלת הריבונות הישראלית והתלות בארצות הברית.
יותם זימרי הגיב לחזרת חברו לפנאל: "תראה מה זה תקשורת הישראלית. אני מאושר שפליישמן פה. היום אחרי הצהריים יצאה כתבה, "סכסוך מטורף בפטריוטים, פליישמן וינון לא מדברים", היה ברור שברגע שזה יצא בתקשורת הישראלית, זה ייפתר".
