accessibility-icon
share-icon
צילום: רויטרס
צילום: רויטרס

דיווח: ממשל טראמפ יעניק 1,000 דולר לכל מהגר ש"יגרש את עצמו"

שמואל קוגן

שמואל קוגן

ז אייר ה'תשפה (05.05.25)

3

5

like

0

dislike

ממשל טראמפ הודיע היום כי מהגרים לא חוקיים שיעזבו את ארה"ב מרצונם יקבלו מענק של 1,000 דולר והחזר הוצאות נסיעה • מי שיבחר באפשרות זו דרך אפליקציית CBP Home יזכה גם לעדיפות נמוכה למעצר – במסגרת תוכנית לעידוד "גירוש עצמי"


דיווח בסוכנות הידיעות AP: ממשל טראמפ הודיע היום (שני) כי מהגרים בלתי חוקיים ששוהים בארצות הברית ויבחרו לעזוב את המדינה מרצונם יקבלו מענק של 1,000 דולר והחזר הוצאות נסיעה. המהלך מהווה חלק מתוכניתו להאיץ גירושים מרצון במסגרת מדיניות הגירה רחבה ונוקשה יותר.

maximize-image
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ | צילום: שאטרסטוק

לפי הודעת משרד הביטחון המולדת, מהגרים שיבחרו באפשרות זו באמצעות אפליקציית CBP Home ייחשבו בעדיפות נמוכה למעצר. בממשל מבהירים כי התוכנית נועדה לעודד עזיבה עצמאית ולהקל על העומס המערכתי הקיים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News