דיווח בסוכנות הידיעות AP: ממשל טראמפ הודיע היום (שני) כי מהגרים בלתי חוקיים ששוהים בארצות הברית ויבחרו לעזוב את המדינה מרצונם יקבלו מענק של 1,000 דולר והחזר הוצאות נסיעה. המהלך מהווה חלק מתוכניתו להאיץ גירושים מרצון במסגרת מדיניות הגירה רחבה ונוקשה יותר.

לפי הודעת משרד הביטחון המולדת, מהגרים שיבחרו באפשרות זו באמצעות אפליקציית CBP Home ייחשבו בעדיפות נמוכה למעצר. בממשל מבהירים כי התוכנית נועדה לעודד עזיבה עצמאית ולהקל על העומס המערכתי הקיים.
