נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, ניהל היום (שני) שיחת טלפון עם נשיא טורקיה ארדואן, בה דנו השניים בשורה של נושאים, בהם המצב בעזה, סוריה והמלחמה בין רוסיה לאוקראינה. טראמפ תיאר את השיחה כ"טובה ופורייה מאוד", והביע תקווה כי ימשיכו לשתף פעולה בהמשך.
"הנשיא הזמין אותי לנסוע לטורקיה במועד עתידי, והוא יגיע לוושינגטון הבירה", אמר טראמפ, כשהוא שב ומדגיש את מערכת היחסים החיובית שנרקמה בין השניים במהלך כהונתו הקודמת בבית הלבן: "במהלך ארבע שנותיי כנשיא, מערכת היחסים שלי עם הנשיא ארדואן הייתה מצוינת".
— Donald J. Trump Posts From His Truth Social (@TrumpDailyPosts) May 5, 2025
בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות לאחר השיחה, כתב טראמפ: "אני מצפה לעבוד עם הנשיא ארדואן על סיום המלחמה המגוחכת אך הקטלנית בין רוסיה לאוקראינה – עכשיו!".
