סערה במליאה: השר דודי אמסלם, עורר היום (שני) מהומה במליאת הכנסת, לאחר שטען כי מאחורי ההפגנות המתמשכות נגד הממשלה עומדים גורמים עוינים ובראשם איראן. לדבריו, מימון שמקורו באיראן, משמש לתמיכה במחאות הפוקדות את הרחובות בשנתיים האחרונות.
"אני רוצה להזכיר לכם שלפני כמספר חודשים השב״כ עצר מספר אזרחים ישראלים שקיבלו מימון איראני כדי לכתוב סיסמאות נגד הממשלה, נראה לי מאוד הגיוני שהאיראנים פועלים, דרך צד שלישי, רביעי וכל מיני עמותות כאלה ואחרות בחוץ לארץ", אמר אמסלם.
השר אמסלם פנה לחברות האופוזיציה: "משוכנע לחלוטין שבכל ההפגנות שאתם עושים מעורב כסף איראני גדול מאד" | צפו בחילופי הדברים שהתפתחו@dudiamsalem @Efratrayten1 @Meravbenari pic.twitter.com/dcIp4aFo2Z
— ערוץ כנסת (@KnessetT) May 5, 2025
"אני דיברתי על זה בעבר ואני אומר גם פה, אני משוכנע לחלוטין שבכל המימון של כל ההפגנות שאתם עושים במדינת ישראל כבר שנתיים וחצי מעורב כסף איראני גדול מאוד, אמרתי שאני משוכנע – ימים יגידו", הוסיף.
