במהלך השבוע האחרון, כוחותינו פשטו השלימו על המפקדה המרכזית של היחידה שהייתה אחראית על מרחב החרמון במשטר הסורי הישן. במסגרת הפעילות, הכוחות איתרו תשתיות צבאיות של המשטר הישן, בונקרים ואמצעי לחימה רבים וביניהם: תותחים, משגרים, פצמ"רים, רקטות, מטעני נפץ ומוקשים.

התשתיות שנמצאו הושמדו או הוחרמו על-ידי כוחותינו. בתיעוד שפורסם על ידי דובר צה"ל וצולם על ידי רחפן, ניתן לראות את כמות האמל"ח העצומה במפקדה בטרם הושמדה כליל על ידי חיילינו. המפקדה כולה הוחרבה אף היא.
מוקדם יותר השבוע, צה"ל הוציא הודעה ובה נכתב כי "צה"ל תקף לפני זמן קצר באמצעות מטוסי קרב אתר צבאי, תותחים נגד מטוסים ותשתית טילי קרקע אוויר בסוריה. צה"ל ימשיך לפעול ככל שיידרש על מנת להגן על אזרחי מדינת ישראל".
