סילבי גנסיה, עובדת לשעבר במעון ראש הממשלה, העידה הבוקר (שני) בבית הדין לעבודה נגד רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו ונגד החברה שהעסיקה אותה כעובדת ניקיון במעון ראש הממשלה בבלפור, כך דיווח כתבנו הפוליטי מוטי קסטל. גנסיה תובעת את הגברת נתניהו ואת החברה ודורשת פיצויים בסך 650 אלף שקלים.
בתביעה, גנסיה תיארה על דוכן העדים בביה"ד האזורי לעבודה בירושלים את יחסה המזלזל וההתעמרות של שרה נתניהו כלפיה. מנגד, הגברת נתניהו טענה כי גנסיה משקרת, הפרה חוזה וטענה כי העובדת אף התחננה לחזור לעבודה במעון ראש הממשלה בבלפור.

שרה נתניהו בעדותה: "אפי אב הבית פנה אלי ואמר: סילבי אומרת שהיא מתחננת לחזור לעבודה בבית, היא מתנצלת ואני מציע שתסלחי לה ותאפשרי לה לחזור". חברותיה של נתניהו הגיעו לדיון לחזקה. שרה נתניהו המשיכה וטענה: "היא גם הפרה את הפרטיות של ראש הממשלה ושלי בניגוד לחוזה מולה וגם עשתה הכל בשקרים".
בנוסף, הגברת נתניהו גם העבירה ביקורת נוקבת על עורך דינה של גנסיה: "הוא נואם לתקשורת, הוא עושה הכל לתקשורת. זה כל החיים שלו".
