בעקבות הסערה הגדולה ברעננה עם הקרנת טקס הזיכרון "הישראלי-פלשתיני", 'המטה לשמירת היהדות ברעננה' יצא הבוקר (שני) בקמפיין חוצות נגד ראש העיר במחאת המטה על חילול יום הזיכרון: "הקרנת טקס יום הזיכרון הפלשתיני = ביזוי יום הזיכרון".
מ'המטה לשמירת היהדות ברעננה' נמסר כי "ראש עיר שלא מגנה טקס שכל מטרתו הוא תמיכה בטרור וביזוי יום הזיכרון – צריך ללכת הביתה ובהקדם. זה מתחיל בלהילחם ביהדות ובבתי הכנסת בעיר, ונגמר בשתיקה רועמת אל מול טקס שמבזה את יום הזיכרון ואת חללי צה"ל הקדושים".

המטה הוסיף בהודעתו כי "מרגע הקמתה, מפלגת "הרוב הדמוקרטי" רק מייצרת פילוג ושיסוי ברעננה, הגיע הזמן להחזיר לרעננה את האחדות, את ההכלה ואת הכבוד ההדדי".

רק לאחר חמישה ימים: ראש עיריית רעננה מגיב לראשונה
כזכור, מחוץ לשידור טקס הזיכרון "הישראלי-פלשתיני" שנערך בשבוע שעבר ברעננה, התאספו מאות מוחים שקראו בקריאות: "לא נותנים לתומכי הטרור להיכנס לרעננה". המוחים הגיעו למרכז שבו הוקרן הטקס, דרשו את הפסקתו המיידית, וקראו לבטל את ההקצאה העירונית ולהחזיר את השטח לתושבי העיר.

זעם ברעננה: מאות עצרו בגופם את שידור הטקס הבזוי
מאות המוחים, שהגיעו מטעם ארגון "בצלמו", התגודדו מחוץ למרכז, מחו וחסמו את הכניסה לאולם שבו הוקרן הטקס. המוחים קראו קריאות כגון "עם ישראל חי" ועטפו עצמם בדגלי ישראל. על פי סרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות, המשטרה ניצבה בכניסה למרכז ומנעה מאנשים נוספים להיכנס.
