במסגרת פעילות סמויה שנערכה אתמול (ראשון) בדרום תל אביב נגד עבירות רכוש, עצרו בלשי המשטרה חשוד שגונב קורקינט – בזמן ביצוע העבירה. השוטרים החזירו את הקורקינט לבעליו והגנב הובא לחקירה.
במהלך הפעילות, הבחין אחד הבלשים בהתנהגות חשודה מצד גבר שנע בסמוך לקורקינט ברחוב בדרום העיר. הבלש התמקם בעמדת תצפית ותיעד את החשוד בעת שביצע את הגניבה. מיד לאחר מכן השתלט עליו ועצר אותו במקום.

החשוד, בן 30 תושב תל אביב, הובא לחקירה בתחנת המשטרה. לאחר זיהוי הקורקינט הגנוב, הצליחו השוטרים לאתר את בעליו ולהשיב לו את הרכוש שנגנב.
