accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

מרתיח: בעלת מסעדה באיטליה גירשה זוג יהודים | תיעוד

דין ברנדשטטר

דין ברנדשטטר

ו אייר ה'תשפה (04.05.25)

35

12

like

3

dislike

בסוף השבוע האחרון שני ישראלים, ראובן וגאולה מוזס גורשו ממסעדה בנאפולי לאחר שהבעלים, טענה כי הם "ציונים" ולטענה שהם מגורשים בשל היותם יהודים היא השיבה: "אני גאה בזה" • "ראינו ממקור ראשון מהי אנטישמיות. לעולם לא היינו מדמיינים שזה יכול לקרות בנאפולי", אמרה גאולה מוזס


אנטישמיות באיטליה: בסוף השבוע האחרון שני ישראלים גורשו ממסעדה בנאפולי לאחר שהבעלים, שתומכת ב"קמפיין נגד האפרטהייד הישראלי ורצח העם הפלשתיני", טענה כי הם "ציונים".

שליחנו לאירופה נתי לנגרמן מדווח כי שני הישראלים, ראובן וגאולה מוזס גורשו על ידי בעלת המסעדה ניבס מונדה, עבריינית מורשעת, וכאשר אחד מהיושבים במקום הטיח בה שהיא שונאת יהודים היא השיבה "אני גאה בזה".

בני הזוג תיעדו את המקרה ברשתות החברתיות והוא צבר עד כה המון שיתופים ותגובות. בני הזוג הגישו תלונה במשטרה נגד בעלת המסעדה.

גאולה התראיינה לעיתון אל מטינו המקומי וסיפרה: "ראינו ממקור ראשון מהי אנטישמיות. לעולם לא היינו מדמיינים שזה יכול לקרות בנאפולי, עיר נפלאה שבה חופש ואהבה שוררים באוויר. נשקול האם להגיש תלונה רשמית בעקבות התלונה הזו. מונדה, למרות הסרטון הברור הכיחשה את המעשים ובסרטון משלה ברשתות טענה: "הם תקפו אותי ביהירות, האשימו אותי באנטישמיות, צעקו וצילמו אותי עם הטלפונים הסלולריים שלהם".

עקבו אחרינו גם ב-Google News