accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל: "נגביר את הלחץ בעזה להשבת החטופים ולהכרעת חמאס"

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

ו אייר ה'תשפה (04.05.25)

13

14

like

3

dislike

הרמטכ"ל ביקר בבסיס שייטת 13, קיים הערכת מצב והתייחס לגיוס המילואים הנרחב והרחבת הלחימה ברצועת עזה • זמיר איים: "אנחנו מגבירים את הלחץ, נפעל באזורים נוספים ונשמיד את כל התשתיות מעל ומתחת לקרקע"


הרמטכ״ל, רב-אלוף אייל זמיר, ביקר היום (ראשון) בשייטת 13 בבסיס ״עתלית״ עם מפקד זרוע הים, אלוף דוד סער סלמה, מפקד שייטת 13, אלוף-משנה א׳ ומפקדים נוספים. זמיר איים על ארגון הטרור ואמר כי הצבא יפעל באזורים נוספים ברצועה.

במהלך הביקור, הוצגה לרמטכ״ל סקירה על המבצעים והיכולות שהפעילה השייטת במלחמה, הרמטכ״ל שוחח עם לוחמי היחידה על עשייתם בגזרות השונות וציין את הערכתו על פועלם.

maximize-image
הרמטכ"ל אייל זמיר בשייטת 13 | צילום: דובר צה"ל

במהלך ביקורו התייחס זמיר לגיוס להרחבת בלחימה הצפויה ואמר: "השבוע אנחנו מוציאים עשרות אלפי צווים לאנשי המילואים שלנו כדי להעצים ולהרחיב את הפעולה שלנו בעזה. אנחנו מגבירים את הלחץ במטרה להשיב את אנשינו ולהכריע את החמאס. נפעל באזורים נוספים ונשמיד את כל התשתיות מעל ומתחת לקרקע".

זמיר הוסיף ושיבח את לוחמי היחידה: "אתם, לוחמי השייטת, יחידה ייחודית שפעלה לאורך המלחמה בהצטיינות והביאה להישגים משמעותיים בעזרת יכולותיה המיוחדות. נמשיך לחזק את המימד הימי – פעולות מיוחדות בים ומהים, כחלק מהיכולות האסטרטגיות של צה״ל ומדינת ישראל. הערכה רבה לכל אנשי המילואים שלנו, השילוב של כל הכוחות יחד – סדיר, קבע, מילואים, חזית ועורף, זה מה שאנחנו צריכים בשביל לעמוד במשימות שלנו".

עקבו אחרינו גם ב-Google News