נשאר בעיר הבירה. הפועל ירושלים הודיע הערב (ראשון) כי קפטן הקבוצה יובל זוסמן חתם על חוזה חדש בקבוצה, עד סוף עונת 2027-2028. לפי ערוץ הספורט, הקפטן ירוויח למעלה משני מיליון דולר לשלוש שנים ויהפוך לאחד המשתכרים הבכירים בליגה, והמשתכר הישראלי הגבוה ביותר בתולדות הקבוצה (לא כולל מתאזרחים). •
זוסמן קולע העונה 10.2 נקודות (42.9% מהשלוש) עם 4 ריבאונדים ב-26.9 דקות למשחק וכזכור הגיע עם הירושלמים עד לרבע גמר היורוקאפ. בכך ירושלים השלימה את הארכות החוזים של שלושה שחקנים בכירים בסגל הקבוצה – ג'ארד הארפר, קאדין קרינגטון, וכעת גם זוסמן
יובל זוסמן אמר לאחר החתימה: "הגעתי להפועל לפני שנתיים ומצאתי כאן בית, קהילת אוהדים מאוחדת וחזקה, מועדון שמכוון לרמות הגבוהות ביותר ואת הסיטואציה המקצועית הטובה ביותר שהיתה לי בקריירה. שמעתי היטב את כל האוהדים שתמכו בי ורצו כל כך לראות אותי נשאר ואין מאושר ממני לשמח אותם. כשאתה מקבל את כל האהבה הזאת – אתה לא יכול לעזוב. מעתה והלאה כולנו ביחד מתמקדים במטרה החשובה ביותר – אליפות. יאללה הפועל!"
בעלי הקבוצה מתן אדלסון הוסיף: "יובל מגלם את המהות של הפועל ירושלים – לוחם בלתי מתפשר, רעב להישגים, אדם צנוע וערכי שהתחבר לקהילה האדומה בעוצמה יוצאת דופן. אנו גאים על כך שהקפטן שלנו, המהווה נדבך מרכזי בליבת השחקנים שעתידם במועדון כבר מובטח, ממשיך איתנו שנים קדימה. זה יום שמח ומלא בגאווה לכל מי שרוצה לראות את הפועל ירושלים במלוא עוצמתה בשנים הבאות".
