הטרגדיה בגבעת זאב: ביום חמישי בצהריים ובהסכמת המשפחה – כפי שפורסם לראשונה ב-C14, נותחה גופתו של התינוק שנפטר לאחר שלטענת המשפחה בלשי המשטרה שערכו חיפוש בביתם, השליכו על מיטתו שמיכות ולאחר מכן הוא אותר ללא דופק ונשימה.
בתום נתיחת הגופה נקבר התינוק, בן למשפחה חרדית מרובת ילדים מגבעת זאב. במח"ש ובמשטרה – לצד המשפחה, מצפים כולם לתוצאות בדיקות נתיחת הגופה.

התוצאות צפויות להתקבל בימים הקרובים וגורם המעורה בפרטים סיפר ל-C14: "אבחנה של חנק לכאורה היא על דרך השלילה. בינתיים לא ניתן לקבוע מה סיבת המוות. בנתיחה נלקחות דגימות שנשלחות למעבדות שונות וחלק מהבדיקות מבוצעות במכון לרפואה משפטית. אנחנו מקווים שתוצאות הנתיחה יהיו חד משמעיות ויביאו את האמת גם למשפחה וגם לבלשים שעומדים בסיטואציה לא פשוטה".
בינתיים, השוטרים שנחקרו במח"ש ממשיכים בעבודתם לאחר ששוחררו ללא תנאים מגבילים. המשפחה יושבת כעת שבעה ובסיומה צפויים בני הבית שהיו נוכחים במקום בעת החיפוש להגיע למח"ש למסור את גרסתם.

בכל מקרה, הבלשים עומדים על גרסתם כי שלושה בני משפחה מבוגרים נכחו בחדר השינה תוך כדי החיפוש – כפי שדורש החוק ולכן, טענת המשפחה מופרכת. כזכור, הבלשים טענו שעזבו את בית המשפחה בשעה 19:15 אחרי חיפוש רגוע ולא אגרסיבי כמתואר ובמד"א התקבלה שיחה על התינוק רק בשעה 20:00 או דקות לאחר מכן.
