accessibility-icon
share-icon
צילום: C-14
צילום: C-14

אירוע חריג: טיל לאו שוגר לעבר בית בקריית אתא

אדיר לחקים

אדיר לחקים

ה אייר ה'תשפה (03.05.25)

4

1

like

0

dislike

פיצוץ עז נשמע בשכונה יוקרתית בקריית אתא, כוחות משטרה ורפואה הוזעקו למקום • לא אותרו נפגעים, אך התגלה כי שוגר טיל לאו לעבר בית • מוקדם יותר נזרקו למקום בקבוקי תבערה • המשטרה פתחה בחקירה לאיתור החשודים ואיסוף ממצאים בזירה


פיצוץ עז נשמע הערב (מוצ"ש), באחת השכונות היוקרתיות בקריית אתא והבהיל אנשים רבים במרחב כולו. לאחר קריאות רבות של תושבים על התקרית, כוחות רבים זרמו לאזור.

כוחות משטרה ממרחב אשר מתחנת זבולון הגיעו למקום לצד כוחות רפואה רבים מאיחוד הצלה ומגן דוד אדום. כוחות הרפואה שללו הימצאות של נפגעים במקום ומסרו: "לאחר סריקות רבות לא נמצאו נפגעים".

maximize-image
images-count1+
ניידת משטרה, אילוסטרציה | צילום: דוברות המשטרה

כוחות המשטרה פתחו בחקירה נרחבת לבדוק מה המניע למקרה. תחילה, הבחינו השוטרים בחפץ חשוד סמוך והבינו כי מדובר במשגר של לא פחות מטיל לאו. מיד הבינו השוטרים בשטח שככל הנראה טיל לאו שוגר לעבר הבית בקריית אתא.

עד ראייה שנמצא במקום התקרית שוחח עם חדשות 14 ומסר: "היה כאן פיצוץ כזה מבהיל חשבנו נפלה רקטה כמו בסבב האחרון עם לבנון". עוד הוסיף, "מוקדם יותר היום נזרקו לבית הזה שני בקבוקי תבערה, השכנים כיבו את השריפה".

maximize-image
images-count1+
ניידות משטרה, אילוסטרציה
| צילום: שאטרסטוק

תושבת קריית אתא מסרה לחדשות 14: "המצב פה באמת מלחיץ זה נורה אל בית
מולנו. רק לפני מספר שבועות, נורה רימון על אותו בית בשעה 2 בלילה. הייתה בהלה גדולה בקרב השכנים ובמשטרה שלחו שוטר אחד בניידת שישגיח לכל הלילה – הרגשנו זלזול מטורף ושלא מתייחסים ברצינות לביטחון שלנו".

היא הוסיפה כי "הערב, לא הבנו איך לא הופעלה אזעקה. זה נשמע נורא נורא חזק. אנו והשכנים זועמים שהמשטרה לא מתייחסת לאירועי הפשיעה בשכונת קריית בנימין ורק אחריי שנורה טיל נ״ט, פתאום מתייחסים. חיזבאללה לא ירה נ״ט עלינו, אבל עבריינים כן".

מהמשטרה נמסר: "לפני זמן קצר נורה פריט אמל"ח לעבר דירת מגורים ריקה מדיירים וללא נפגעים בקריית אתא ככל הנראה על רקע פלילי. שוטרי תחנת זבולון נמצאים במקום והחלו באיסוף ממצאים וראיות במסגרת החקירה שנפתחה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News