המספרים עולים: בצה"ל מדווחים היום (שישי) כי בחודש אפריל התגייסו 386 בני הציבור החרדי לשירות במסלולים החרדיים בצבא ההגנה לישראל. 23 מתגייסים מתוכם עדיין בתהליכי שיבוץ. בנוסף אליהם, הצטרפו 26 חיילי מילואים נוספים לשלב ב’ בהכשרה, כאשר כ-100 נוספים עתידים להתחיל בשבוע הבא את שלב ב’ בחטיבת החשמונאים.
במחזור הגיוס האחרון (חודש אפריל) התפלגות המתגייסים הייתה בצורה הבאה: 196 חיילים מתוך הגיוס שובצו לתפקידי לוחמה ו-167 שובצו לתפקידי תומכי לחימה.
מבין הלוחמים, 105 חיילים בני העדה החרדית גוייסו לגדוד נצח יהודה שבחטיבת כפיר, 48 חיילים גוייסו לחטיבת החשמונאים, פלוגת חץ בחטיבת הצנחנים קיבלה לשורותיה 20 לוחמים, פלוגת תומר בחטיבת גבעתי קיבלה 19 לוחמים ויחידת "מגן נגב" בחיל האוויר קיבלה 4 לוחמים.
בצה"ל אומרים כי במהלך השבועות הקרובים צפויים להתקיים גיוסי חרדים מאספים עד להשלמתו, בדגש על מסלולי הלחימה הרלוונטיים, והמספרים צפויים לעלות בהתאם.
