ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נפגשו היום (חמישי) בבית הנשיא עם שורדת השבי רומי גונן ואמה: "אנחנו נביא את כולם, גם את החיים וגם את החללים", הבטיח נתניהו. האם הדגישה: "אנחנו סומכות עליכם ומאמינות בכם".
גונן, שנראתה נרגשת, אמרה: "רציתי רק להגיד שלום, ללחוץ את היד ולהגיד תודה" והדגישה בפניו כי החטופים שנמצאים בשבי ארגון הטרור הרצחני חמאס הם "הכי חשובים בעולם".
"רציתי רק ללחוץ את היד ולהגיד תודה": רה"מ נתניהו ורעייתו גב' שרה במפגש מרגש בבית הנשיא עם שורדת השבי רומי גונן ואמה. גונן הודתה לרה"מ שהתעניין בשלומה והזכירה את 59 החטופים. רה"מ אמר: "אנחנו נפסיק את הסבל". pic.twitter.com/D4EEMvQf9o
— Moti Kastel מוטי קסטל (@KastelMoti) May 1, 2025

"הלב של כולנו עדיין שם" – מירב לשם גונן בראיון מרגש | צפו
בתוך כך, מירב לשם גונן אימה של רומי, שיתפה בריאיון לפטריוטים לאחר שחרורה: "אני מצליחה לנשום בלי שאני צריכה להזכיר לעצמי לנשום, אז כנראה שמצבי יותר טוב. נאבקנו כל כך שיחזירו אותם לחירות, שיוכלו לבחור את החיים שלהם, ועכשיו אנחנו צריכים לתת להם את המקום הזה".
מירב דיברה גם על המורכבות בתוך משפחות החטופים: "יש המון המון גוונים בתוך משפחות חטופים, זה כמו להגיד עם ישראל הוא אחד. אנחנו לא, אנחנו רבים, מגוונים מאוד, צריך לתת מקום לגיוון הזה".
