accessibility-icon
share-icon
תיעוד מתוך עכשיו 14

זמיר בבית הנשיא: אם נדרש נגביר בקרוב את הפעילות נגד חמאס

רון דויטש

רון דויטש

ג אייר ה'תשפה (01.05.25)

25

4

like

3

dislike

במסגרת טקס המצטיינים בבית הנשיא, הרמטכ"ל אייל זמיר איים על ארגון הטרור חמאס מפני אפשרות של הרחבה קרובה של הפעילות נגדו • למצטיינים אמר "אני מביט בכם היום ורואה הבטחה לכוחו של צה"ל" • הרמטכ"ל התייחס בנוסף לערבות ההדדית והדגיש שאין שום קבוצה הפטורה ממנה


הרמטכ"ל איל זמיר נשא דברים היום (חמישי) בטקס החיילים המצטיינים בבית הנשיא, והזהיר את ארגון הטרור חמאס מפני הרחבה קרובה של הפעולה נגדו,  בעודו מביע מחויבות להמשיך לפעול למען השבת החטופים והשמדת ארגון הטרור.

הרמטכ"ל פתח את נאומו בהגדרת מושג ההצטיינות: "הצטיינות אינה נמדדת בהגדרה מיהו הכי מוכשר או מיהו הכי מבריק", אמר זמיר והמשיך כי ההצטיינות "מוענקת למי שמתמיד". לדברי הרמטכ"ל "מצטיין הוא זה אשר מרים את חברו לפני שהוא מרים את עצמו. היא מעשה של שליחות – לא עבור פרסים ותשבחות".

maximize-image
images-count1+
הרמטכ"ל אייל זמיר | צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל פנה למצטיינים ואמר כי השנה לטקס יש משמעות מיוחדת, כאשר הוא מתקיים בזמן מלחמה רב זירתית שעודנה נמשכת. "אני מביט בכם היום ורואה הבטחה לכוחו של צה"ל", הדגיש זמיר.

זמיר התייחס בנוסף לערבות ההדדית: "למדינת ישראל הרעיון הזה הוא תנאי לקיומה ולחוסנה, ואין מי שפטור מכך – לא יחידים, לא קבוצות ולא שבטים, כולנו ערבים זה לזה".

maximize-image
images-count1+
טקס המצטיינים בבית הנשיא | קרדיט צילום: ציפורה ביבי

זמיר סיים את דבריו בהעלאת זכר נופלים, המשפחות השכולות ופצועי צה"ל וכן ציין את האתגרים שעוד נותרו – בראשם השבת החטופים לביתם והשמדת החמאס. "הריבונות והעצמאות שלנו לא ניתנו לנו במתנה, הם נקנו בדם ובמאבק. הן מחייבות אותנו להגן עליהם בכל מחיר". הוא איים על ארגון הטרור: "לא לעולם חוסן. נגביר את קצב הפעולה ואת עוצמתה", והוסיף "אם נדרש נעשה כך בקרוב".

עקבו אחרינו גם ב-Google News