יו"ר ועדת חוקה, ח"כ שמחה רוטמן, האשים היום (שני) את היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, באי ציות לחוק וכינה אותה "יועמ"שית עבריינית", לאחר שסירבה לענות לשאלות בוועדת הכנסת למרות שקיבלה שבוע להתכונן וענתה במשפט אחד כי אין "אכיפה בררנית".
התסכול הגדול לדברי ח"כ רוטמן הוא שבאדיבות בג"ץ, היועמ"שית וידאה שאין למי להתלונן עליה: "מי יכול על פי חוק לבדוק תלונות על היועצת המשפטית לממשלה? נציב שירות המדינה. מי נציב שירות מדינה? אין נציב שירות מדינה. למה אין נציב שירות מדינה? כי היא סיכלה אותו".

עוד חשף יו"ר ועדת חוקה, שהתארח בתוכנית ריקלין ושות', כי ראש המחלקה לחקירות שוטרים טענה בוועדה כי העובדה שחברי הכנסת כועסים על כך שהם שואלים את היועמ"שית שאלות והיא לא עונה זה "העלבת עובד ציבור", ורוטמן ענה לה בתגובה צינית שתגיש כתב אישום.
ח"כ רוטמן כינה את שופטי בג"ץ "אלופי הסמכות ללא אחריות", והוסיף: "אין שום בעיה בשב"כ, השב"כ עושה בדיוק מה שהבוסים שלו אומרים לו. מה שיצחק עמית אומר לו, מה שדפנה ברק ארז אומרת לו ומה שנועם סולברג אומר לו. אין ראש ממשלה בישראל – יש נועם סולברג, יש יצחק עמית, יש דפנה ברק ארז".
