שלום יונה יהב. ביטלת את ההופעה של יואב אליאסי, הצל, בחיפה. לא כי הוא עבר על החוק, לא כי הוא הסית – אלא כי הדעות שלו לא התאימו לך. מאחורי סיסמאות של דו-קיום ואחדות, ריסקת את חופש הביטוי.
160 אלף שקל מהכיס של הציבור נזרקו על החלטה פוליטית קטנונית. כסף שהיה אמור ללכת לחינוך, לרווחה, לביטחון – התבזבז על רדיפת דעות. בממלכה הלא-דמוקרטית של יונה יהב, חופש הביטוי הוא פריבילגיה של בעלי הדעה הנכונה בלבד.

אתמול ביטלת גם את הופעתה של לינה מחול – וזה היה נכון. מי שמוחקת את קיומה של ישראל לא ראויה לעמוד על במה ציבורית. אבל שלא תטעה, יונה – זה לא הופך אותך לראש עיר "מאוזן", מדובר באיזון מזויף.
רק לפני כמה שבועות נתת במה למונה חאווא, מכחישת טבח שבעה באוקטובר, בלי בעיה. אז אל תצפה שהציבור יקנה את ההצגה.

יונה יהב, זו לא אחריות ציבורית, זו לא הנהגה, זו פחדנות עטופה בסיסמאות וזו השתקה ברורה של אנשי ימין בישראל. חיפה היא עיר של כולם – לא מגרש משחקים פוליטי פרטי שלך.
מאחלת לעם ישראל ותושבי חיפה עצמאות שמח, ומי ייתן וחיפה תשוב להיות עיר חופשית במדינת ישראל.
