ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט ממשיך באמירות השנויות במחלוקות, ובפוסט שכתב אמש (מוצ"ש) בחשבון ה-X שלו האשים את הציבור החרדי בדשדוש צה"ל בלחימה ברצועת עזה: "ממשלה פחדנית שמונעת גיוס חרדים, מונעת ניצחון על חמאס".
בנט פתח את הפוסט וכתב בהרחבה על החוסר בלוחמים בצבא. לטענתו, לצה"ל חסרים ברגע זה 20,000 חיילים. "אז מה הפיתרון האמיתי? לגייס חמישית, מחייבי הגיוס החרדים כרגע. חבר׳ה צעירים בני 18-21 שאם היו מגייסים אותם באוגוסט האחרון (כמו הבן שלי ורבים אחרים) כבר היו מוצבים בכל רחבי הארץ", כתב.

בנט המשיך והזכיר את אחד החיילים שנפלו בסופ"ש האחרון, זאת על אף שעדיין לא הובא לקבורה: "גיוס חרדים אינו נושא ערטילאי: נטע כהנא, מסתערב עז נפש שנפל אתמול בעזה, התגייס לאחר השבעה לאוקטובר וכבר שובץ בלחימה. מדוע בני גילו החרדים אפילו לא שוקלים לעשות זאת? כי שרי הממשלה לא פועלים לגייס אותם. הצווים שנשלחים הם בלוף".
ממשלה פחדנית שמונעת גיוס חרדים, מונעת ניצחון על חמאס.
**
הדשדוש בעזה נובע באופן ישיר ממדיניות הממשלה שמונעת מצה״ל את הכלי העיקרי הנדרש לניצחון – לוחמים.ביד אחד שומעים הצהרות בומבסטיות של שרים (שרובם לא החזיקו רובה) ״יאללה לכבוש את כל עזה בלה בלה״,
וביד השנייה אותם שרים ממש…— Naftali Bennett נפתלי בנט (@naftalibennett) April 26, 2025
חבר הכנסת צבי סוכות מהציונות הדתית הגיב: "חוצפה אדירה של בנט לדבר בשם נופל שעדיין לא נקבר ואין לו שמץ מושג מה הוא חשב עליו. בנט ושות' לא רוצים להביא אפילו לא חרדי אחד נוסף לצבא. הדבר היחיד שמעניין אותם זה לנפח פה שיסוי שנאה ופילוג במטרה להפיל את הממשלה וללכת לבחירות כדי לחזור לקונספט של בנט + שמאל + התנועה האיסלאמית".
