accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

רס"ר אסף כפרי הי"ד הוא נהג הטנק שנפל בצפון רצועת עזה

נעמי רחליס

נעמי רחליס

כז ניסן ה'תשפה (25.04.25)

65

8

like

80

dislike

רס״ר במיל׳ אסף כפרי הי"ד מבית חשמונאי, נהג טנק בגדוד 79 מחטיבת 'המחץ', נפל בקרב בצפון רצועת עזה • באירוע נפצעו שלושה לוחמים נוספים, בהם קצין מיחידת יהל"ם, שפונו לקבלת טיפול רפואי


הותר לפרסום: רס״ר במיל׳, אסף כפרי הי"ד מבית חשמונאי, הוא נהג הטנק שנפל אתמול (חמישי) ברצועת עזה, זאת כשהוא בן 26 בלבד. היה נהג טנק בגדוד 79, חטיבת ׳המחץ׳ (14).

אסף הי"ד נפל בקרב בצפון רצועת עזה בעקבות ירי צלפים של מחבלים. יחד איתו נפצעו באורח קשה קצין ביחידת יהל״ם ולוחם במילואים בגדוד 79, חטיבת ׳המחץ׳ (14), וכן נפצע באורח בינוני לוחם במילואים בגדוד 8239, חטיבה צפונית. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, ומשפחותיהם עודכנו.

maximize-image
images-count1+
טנקים במרחב בית חנון | צילום, ארכיון: דובר צה"ל

כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן דיווח כי "מדובר באירוע קשה, ימים ספורים בלבד לאחר האירוע ביום שבת האחרון בו נהרג הגשש של החטיבה הצפונית, במרחק של פחות מקילומטר משם בלבד בשכונת הסביבון בבית חנון.

"אנחנו מדברים הפעם על ירי של צלף לעבר כוחות מילואים, בגדוד השריון 79. אם ירשה לי באמת, עם שחפץ חיים משמיד את השכונה הזאת עד אור ראשון, אין לה שום זכות קיום לא הגיוני, שאנחנו נחטוף כל כך הרבה מהשכונה הזאת בזמן הזה".

maximize-image
images-count1+
כוחותינו בעזה | צילום: דובר צה"ל

כזכור, רס״ב גאלב סלימאן אל נסאסרה נפל בשבת האחרונה בקרב בצפון רצועת עזה. היה בן 35 מרהט ושירת כגשש בחטיבה הצפונית. גאלב נהרג כתוצאה מירי נ"ט בבית חאנון והינו הנופל הראשון במסגרת מבצע עוז וחרב.

באירוע בו נפל רס"ב גאלב נסאר ז"ל, נפצע באורח קשה גשש בחטיבה הצפונית, אוגדת עזה. בנוסף, קצינה וחובשת קרבית מגדוד 414, חיל הגנת הגבולות, נפצעו באורח קשה יחד עימו.

רס״ב גאלב סלימאן אל נסאסרה נפל בקרב בצפון רצועת עזה

רס״ב גאלב סלימאן אל נסאסרה נפל בקרב בצפון רצועת עזה

109
19.04.25|נעמי רחליס

מדובר בשני החללים הראשונים מאז החזרה ללחימה במבצע עוז וחרב. זאת בעקבות טקטיקות הלחימה ששונו עם חידוש התמרון הקרקעי לאחר שבועות ארוכים של הפסקת אש שנחתמה עם ארגון הטרור הרצחני חמאס. בנוסף, עוצמת הלחימה של חמאס נמוכה יחסית והתקיפות הישראליות לעומת זאת אגרסיביות מאוד.

עקבו אחרינו גם ב-Google News