הותר לפרסום: רס״ר במיל׳, אסף כפרי הי"ד מבית חשמונאי, הוא נהג הטנק שנפל אתמול (חמישי) ברצועת עזה, זאת כשהוא בן 26 בלבד. היה נהג טנק בגדוד 79, חטיבת ׳המחץ׳ (14).
אסף הי"ד נפל בקרב בצפון רצועת עזה בעקבות ירי צלפים של מחבלים. יחד איתו נפצעו באורח קשה קצין ביחידת יהל״ם ולוחם במילואים בגדוד 79, חטיבת ׳המחץ׳ (14), וכן נפצע באורח בינוני לוחם במילואים בגדוד 8239, חטיבה צפונית. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, ומשפחותיהם עודכנו.

כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן דיווח כי "מדובר באירוע קשה, ימים ספורים בלבד לאחר האירוע ביום שבת האחרון בו נהרג הגשש של החטיבה הצפונית, במרחק של פחות מקילומטר משם בלבד בשכונת הסביבון בבית חנון.
"אנחנו מדברים הפעם על ירי של צלף לעבר כוחות מילואים, בגדוד השריון 79. אם ירשה לי באמת, עם שחפץ חיים משמיד את השכונה הזאת עד אור ראשון, אין לה שום זכות קיום לא הגיוני, שאנחנו נחטוף כל כך הרבה מהשכונה הזאת בזמן הזה".

כזכור, רס״ב גאלב סלימאן אל נסאסרה נפל בשבת האחרונה בקרב בצפון רצועת עזה. היה בן 35 מרהט ושירת כגשש בחטיבה הצפונית. גאלב נהרג כתוצאה מירי נ"ט בבית חאנון והינו הנופל הראשון במסגרת מבצע עוז וחרב.
באירוע בו נפל רס"ב גאלב נסאר ז"ל, נפצע באורח קשה גשש בחטיבה הצפונית, אוגדת עזה. בנוסף, קצינה וחובשת קרבית מגדוד 414, חיל הגנת הגבולות, נפצעו באורח קשה יחד עימו.

רס״ב גאלב סלימאן אל נסאסרה נפל בקרב בצפון רצועת עזה
מדובר בשני החללים הראשונים מאז החזרה ללחימה במבצע עוז וחרב. זאת בעקבות טקטיקות הלחימה ששונו עם חידוש התמרון הקרקעי לאחר שבועות ארוכים של הפסקת אש שנחתמה עם ארגון הטרור הרצחני חמאס. בנוסף, עוצמת הלחימה של חמאס נמוכה יחסית והתקיפות הישראליות לעומת זאת אגרסיביות מאוד.
