לאחר שביהמ"ש השלום הורה ביום שלישי האחרון לשחרר את יונתן אוריך ממעצר בית ונתן עיכוב ביצוע של 48 שעות, המשטרה הגישה ערעור לביהמ"ש המחוזי בלוד והצליחה להפוך את ההחלטה. בקשתה המקורית להארכת מעצרם ב-3 שבועות אמנם לא אושרה, אך הם יישארו במעצר לפחות במשך שבועיים נוספים. בקשה של עו"ד חדד להענקת "חלון" לשניים במהלך יום העצמאות נדחתה.

כזכור, שופט ביהמ"ש השלום ציין כי פעולות החקירה לא מצדיקות את הותרת החשודים במעצר בית. עוה"ד עמית חדד אמר בעקבות ההחלטה הקודמת לשחררם, כי הם חפים מפשע – ולא ניצלו הזדמנויות לשבש את החקירה. באשר לפלדשטיין יצוין כי מעצרו אמנם הוארך, אך הוא נמצא לעת עתה במעצר בית בגלל פרשה נוספת שבה הוא מעורב – פרשת הדלפת המסמכים המסווגים לבילד הגרמני.

במסגרת פרשת קטאר ישנם מספר חשדות נגד השניים, בין היתר מגע עם סוכן זר, הלבנת הון, הפרסת אמונים , שיבוש הליכי חקירה והדלפת מידע רגיש. בין היתר החשש הוא שהקשרים העסקיים של השניים עם קטאר פגעו, או עלולים היו לפגוע הלכה למעשה בביטחון המדינה.
