איש התקשורת המזוהה עם השמאל, רזי ברקאי, התראיין אצל רוני קובן, התבטא באופן חריג נגד הציבור הימני וטען כי הם חיילים של ראש הממשלה בנימין נתניהו. ברקאי, שידוע לא פעם באמירות מעוררות זעם טען כי המזרחיים משתלטים על כל המדינה.
קובן שאל את ברקאי האם הוא מבין את הכאב המזרחי, "ציבורים שהיו מדוכאים פה שנים על גבי שנים", ברקאי ענה: "הוא היה אקטואלי ונכון עד לפני 40 שנה, הימין בשלטון, הם בכל מקום, הם ראשי המשק, הם ראשי הכלכלה, הם בתרבות. לחזור חזרה לימים הרעים, שהיה להם צידוק אחר, שנות ה-50 וה-60, לא נחזור על זה… לחזור לזה עוד פעם ולהתבכיין, עשו לי, שתו לי, כל הדברים האלה – די, מספיק".

ברקאי הוסיף: "כל המינויים האלה, כל הדיפ סטייט – זה החלק החדש של הביביסטים, הדיפ סטייט. אתם מיניתם מפכ"ל, אתם מיניתם ראש שב"כ, אתם מיניתם ראש מוסד, אתם מיניתם שופטים, אתם מיניתם את כולם, יועצת משפטית לממשלה. מה אתם מבלבלים את המוח?".
ברקאי המשיך והאשים את ראש הממשלה כי הוא מנצל את ציבור בוחריו: "הרי ברור מי מזין את זה. בנימין נתניהו, איש טלביה, אנחנו יודעים איך הוא משתמש בהם… משתמש בחיילים שלו, חלקם אנשי עדות המזרח, חלקם מתנחלים, חלקם חרדים".
