נשק, אקדחים, כוונות ותחמושת נתפסו הלילה (חמישי) בעיר חברון, במסגרת הפעילות נגד אמצעי הלחימה שמיועדים לארגוני פשיעה וטרור ביהודה ושומרון, ע"י שוטרי מחוז ש"י ולוחמי מג"ב. בתוך כך, נעצרו שלושה חשודים ע"י כוחות צה"ל.
במסגרת פעילות זו ולפי הכוונה, הכוחות הגיעו לבית בחברון בו נתפסו נשק מסוג M16, שני אקדחים מסוג "גלוק", כוונת השלכה, מחסניות של אקדחים מסוגים שונים, למעלה מ-200 כדורים 5.56 וחלקי נשק נוספים.

בעקבות כך, כוחות צה"ל והמשטרה עצרו שלושה חשודים תושבי העיר החברון, ויחד עם הממצאים הם הועברו לחקירה. כוחותינו ימשיכו בפעילות הנחושה נגד שימוש והחזקה של אמצעי לחימה ביהודה ושומרון בכדי לשמור על ביטחונם ושלומם של אזרחי מדינת ישראל.
