accessibility-icon
share-icon
חגיגות שחרור מחבלים, ארכיון | צילום: פלאש 90
חגיגות שחרור מחבלים, ארכיון | צילום: פלאש 90

ביום הזיכרון לשואה: ישראל שחררה עזתים שנעצרו - ללא תמורה

מיכל בקשי

מיכל בקשי

כו ניסן ה'תשפה (24.04.25)

22

2

like

7

dislike

עשרה עזתים שוחררו חזרה לרצועה בעוד חטופינו עדיין נמצאים בשבי הטרור, כך דיווח כתבנו לענייני צבא וביטחון הלל ביטון רוזן • העזתים נעצרו במהלך המלחמה בחשד למעורבות בטרור וחזרו - ללא תמורה - דרך מעבר כיסופים


עשרה עזתים שוחררו הבוקר (חמישי) לרצועת עזה, בעוד חטופינו עדיין נמצאים בשבי הטרור, כך דיווח כתבנו לענייני צבא וביטחון הלל ביטון רוזן. העזתים נעצרו במהלך המלחמה בחשד למעורבות בטרור, וחזרו הבוקר לרצועה – ללא תמורה – דרך מעבר כיסופים.

זו אינה הפעם הראשונה במהלך המלחמה בה ישראל משחררת עזתים שנעצרו בחשד למעורבות בטרור – חזרה לרצועה וללא תמורה או דרישה לשובם של חטופינו משבי הטרור.

מוקדם יותר החודש, ולמרות שאף חטוף לא שוחרר ואין הפסקת אש רשמית, מדינת ישראל שחררה עשרה מחבלים מבתי הכלא בישראל והחזירה אותם דרך מעבר כרם שלום אל רצועת עזה – ללא תמורה וללא הסכם.

שחרור זה היום מרתיח במיוחד שכן הדבר קורה במקביל לציון "יום הזכרון לשואה ולגבורה" בישראל, בו מהדהדים המסרים: לעולם לא עוד, ולא להיכנע לטרור. למרות התזכורת הכואבת לשואה האכזרית שביצעו הגרמנים הנאצים ולטבח הנורא שביצעו המחבלים הנאצים בדמות החמאס והג'יהאד האסלאמי – בישראל בחרו לשחרר עזתים חזרה לבתיהם בעוד חטופינו בינתיים נמקים בשבי הטרור ברצועה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News