accessibility-icon
share-icon
כוחותינו ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל
כוחותינו ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל

ההשוואה של ראש עיריית הוד השרון בין הלחימה בעזה לנאצים

נעמי רחליס

נעמי רחליס

כו ניסן ה'תשפה (24.04.25)

103

12

like

111

dislike

בטקס יום השואה, בו מציינים את הירצחם של מליוני יהודים, ראש עיריית הוד השרון בחר להשוות את הלחימה בעזה לזוועות השואה • "אל לנו להחריש מול זוועות כלפי בני לאומים אחרים בעולם - גם אם הן מתבצעות בשמנו", אמר אמיר כוכבי אבטקס


ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי אבטקס אמר אתמול (רביעי) בטקס הרשמי של העירייה ליום הזיכרון לשואה: "אל לנו להחריש מול זוועות כלפי בני לאומים אחרים בעולם – גם אם הן מתבצעות בשמנו".

את דבריו המקוממים הוא פתח: "המוסר הישראלי קובע כי עלינו להבטיח בית מוגן, יציב ואיתן עבור הדורות ששרדו, עבור העם והמדינה שקמו בזכותם. המוסר היהודי מכתיב לעולם לא עוד. לא רק לנו, אלא לעמים כולם כציווי ערכי ומוסרי של חברה צודקת ובריאה".


הוא צוטט את ק. צטניק: "אל לנו להחריש מול זוועות שמתבצעות כלפי בני לאומים אחרים בעולם וגם אם מתבצעות בשמנו. אושוויץ, לא השטן יצר ולא אלוהים, אלא האדם".

הוא הוסיף: "59 האחים והאחיות עדיין חטופים בעזה, ה"לעולם לא עוד" שלהם עדיין נמשך. תאוות הנקם, הדם וההרס לא השיבה עלינו את המתים וגם לא את החיים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News