ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי אבטקס אמר אתמול (רביעי) בטקס הרשמי של העירייה ליום הזיכרון לשואה: "אל לנו להחריש מול זוועות כלפי בני לאומים אחרים בעולם – גם אם הן מתבצעות בשמנו".
את דבריו המקוממים הוא פתח: "המוסר הישראלי קובע כי עלינו להבטיח בית מוגן, יציב ואיתן עבור הדורות ששרדו, עבור העם והמדינה שקמו בזכותם. המוסר היהודי מכתיב לעולם לא עוד. לא רק לנו, אלא לעמים כולם כציווי ערכי ומוסרי של חברה צודקת ובריאה".
זה מה שבחר להגיד אמש ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי בטקס הרשמי של העירייה ליום הזיכרון לשואה: "אל לנו להחריש מול זוועות כלפי בני לאומים אחרים בעולם – גם אם הן מתבצעות בשמנו". (עמית סגל) pic.twitter.com/kj0Gh9uwlq
— זירת החדשות (@ZiratNews) April 24, 2025
הוא צוטט את ק. צטניק: "אל לנו להחריש מול זוועות שמתבצעות כלפי בני לאומים אחרים בעולם וגם אם מתבצעות בשמנו. אושוויץ, לא השטן יצר ולא אלוהים, אלא האדם".
הוא הוסיף: "59 האחים והאחיות עדיין חטופים בעזה, ה"לעולם לא עוד" שלהם עדיין נמשך. תאוות הנקם, הדם וההרס לא השיבה עלינו את המתים וגם לא את החיים".
