דוברת הבית הלבן, קרוליין לוויט, הבהירה היום (רביעי) בראיון לרשת פוקס כי בניגוד לדיווחים, "לא תתבצע הפחתה חד צדדית במכסים על סין", והוסיפה כי ע"פ הנשיא טראמפ, סין צריכה להגיע להסכם סחר עם ארה"ב.
מעבר לרצון להגיע להדדיות מסחר מול הסינים ולדרישה כי יורידו מכסים והגבלות על סחורות מארה"ב, לוויט הסבירה כי הנשיא שואף לראות חברות שמחזירות את מפעלי הייצור שלהן לארה"ב.
.@PressSec: "There will be NO unilateral reduction in tariffs against China. The President has made it clear that China needs to make a deal with the United States of America." pic.twitter.com/ByfIqUEUCd
— Rapid Response 47 (@RapidResponse47) April 23, 2025
הצהרתה של דוברת הבית הלבן מגיעה לאחר שמוקדם יותר היום דווח כי ממשל טראמפ שוקל להפחית בצורה משמעותית את המכסים שהוטלו על ייבוא מסין וכי נבחנת אפשרות להפחתת המכסים הקיימים מ-145% לרמות של 50%–65%.
