accessibility-icon
share-icon
הצהרת המכסים של טראמפ במהלך חודש אפריל | צילום: רויטרס
הצהרת המכסים של טראמפ במהלך חודש אפריל | צילום: רויטרס

הבית הלבן מכחיש: לא תהיה הפחתה חד צדדית במכסים על סין

דביר כהן

דביר כהן

כה ניסן ה'תשפה (23.04.25)

1

1

like

0

dislike

דוברת הבית הלבן הבהירה כי בניגוד לדיווחים, לא תתבצע הפחתה חד צדדית במכסים שהוטלו על סין • עוד הוסיפה כי הנשיא טראמפ שואף לראות חברות שמחזירות את מפעליהן לארה"ב


דוברת הבית הלבן, קרוליין לוויט, הבהירה היום (רביעי) בראיון לרשת פוקס כי בניגוד לדיווחים, "לא תתבצע הפחתה חד צדדית במכסים על סין", והוסיפה כי ע"פ הנשיא טראמפ, סין צריכה להגיע להסכם סחר עם ארה"ב.

מעבר לרצון להגיע להדדיות מסחר מול הסינים ולדרישה כי יורידו מכסים והגבלות על סחורות מארה"ב, לוויט הסבירה כי הנשיא שואף לראות חברות שמחזירות את מפעלי הייצור שלהן לארה"ב.

הצהרתה של דוברת הבית הלבן מגיעה לאחר שמוקדם יותר היום דווח כי ממשל טראמפ שוקל להפחית בצורה משמעותית את המכסים שהוטלו על ייבוא מסין וכי נבחנת אפשרות להפחתת המכסים הקיימים מ-145% לרמות של 50%–65%.

עקבו אחרינו גם ב-Google News