accessibility-icon
share-icon
 צילום: מד"א תיעוד מבצעי
צילום: מד"א תיעוד מבצעי

גבר שנחנק במסעדה בחדרה איבד את הדופק - וחזר לחיים, מצבו קשה

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

כה ניסן ה'תשפה (23.04.25)

4

2

like

0

dislike

גבר כבן 67 נחנק כשאכל במסעדה, איבד את הדופק והנשימה - וחזר לחיים לאחר שחובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה • האדון פונה במצב קשה לבית החולים מאיר בחדרה


גבר כבן 67 נחנק היום (רביעי) במהלך אכילה במסעדה בעיר חדרה. חובשים ופראמדיקים של מד"א הוזעקו למקום ולאחר שהתברר כי הוא מחוסר הכרה, ללא דופק ונשימה – ביצעו בו פעולות החייאה.

פראמדיקית מד"א שקד חג'אג' וחובש רפואת חירום יוסי אזולאי סיפרו כי עם הגעתם לזירה זיהו עובר אורח שמבצע בגבר פעולות היימליך. "מיד ביצענו בדיקות רפואיות והבחנו שהוא ללא דופק וללא נשימה. התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, ובעזרת מכשור רפואי מיוחד הוצאנו מגרונו את חתיכות האוכל", סיפרו.

maximize-image
אמבולנס, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

לאחר שליבו שב לפעום, פונה האיש בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים הלל יפה בחדרה, כשהוא במצב קשה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News