גבר כבן 67 נחנק היום (רביעי) במהלך אכילה במסעדה בעיר חדרה. חובשים ופראמדיקים של מד"א הוזעקו למקום ולאחר שהתברר כי הוא מחוסר הכרה, ללא דופק ונשימה – ביצעו בו פעולות החייאה.
פראמדיקית מד"א שקד חג'אג' וחובש רפואת חירום יוסי אזולאי סיפרו כי עם הגעתם לזירה זיהו עובר אורח שמבצע בגבר פעולות היימליך. "מיד ביצענו בדיקות רפואיות והבחנו שהוא ללא דופק וללא נשימה. התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, ובעזרת מכשור רפואי מיוחד הוצאנו מגרונו את חתיכות האוכל", סיפרו.

לאחר שליבו שב לפעום, פונה האיש בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים הלל יפה בחדרה, כשהוא במצב קשה.
