accessibility-icon
share-icon
צילום: כבאות והצלה לישראל מחוז מרכז
צילום: כבאות והצלה לישראל מחוז מרכז

כוחות הכיבוי השתלטו על השרפה בכביש 6 - שנפתח מחדש לתנועה

יצחק אבוחצירא

יצחק אבוחצירא

כה ניסן ה'תשפה (23.04.25)

4

7

like

0

dislike

בתום פעילות מאומצת, לוחמי האש הצליחו להשתלט על השרפה שפרצה הבוקר סמוך לכביש 6 באזור גיבתון • לאחר שעות של חסימות ושיבושים, המשטרה החליטה לפתוח את הכביש מחדש לתנועה • במקביל, השרפות סמוך לירושלים ממשיכות להשתולל


בתום הערכת מצב שנערכה בחפ"ק המאוחד במזכרת בתיה, בהשתתפות כל גופי החירום וההצלה, הנחה מפקד מרחב שפלה תנ"צ קובי מור על פתיחת כביש 6 מחדש לתנועה. ההחלטה התקבלה בהתבסס על המלצות גורמי המקצוע ובחינת הממצאים בשטח, שהצביעו על שיפור במצב ועל בטיחות מספקת לחידוש התנועה. מהמשטרה נמסר כי "ההערכה כללה סקירה של הפעולות שבוצעו והצעדים הנדרשים להמשך, במטרה להבטיח חזרה בטוחה לשגרה".

מכבאות והצלה נמסר כי "לוחמי האש פועלים לכיבוי מוקדי בעירה עיקשים, ביצירת קווי הגנה ובמניעת התחדשות הלהבות. נכון לשעה זו, מושגת התקדמות משמעותית ומסתמנת שליטה בגזרות המרכזיות. הציבור מתבקש להימנע מההגעה לאזורי הסיכון ולהישמע להנחיות כוחות הביטחון בשטח. נסיבות פרוץ השריפה נמצאות בחקירה".

השרפה בכביש 6 פרצה הבוקר בסביבות השעה 10:00, והובילה כאמור לחסימות ושיבושים בכביש שנחסם לבסוף לתנועה. לאחר שעות של ניסיונות כיבוי, שכללו הזנקת מסוקים ומטוסים, נרשמה התקדמות משמעותית – שאיפשרה את פתיחת הכביש.

עקבו אחרינו גם ב-Google News