accessibility-icon
share-icon
צילום: ללא
צילום: ללא

הודעת החירום שנשלחה ליישובים הסמוכים למוקדי האש

שירה קריפס

שירה קריפס

כה ניסן ה'תשפה (23.04.25)

4

4

like

3

dislike

התראת חירום נשלחה לתושבים ביישובים אשתאול, בית מאיר ומסילת ציון הדורשת מהם להתפנות מבתיהם באופן מיידי • בהודעה נכתב: "בעת הפינוי וודאו כי כל דיירי הבית, כולל חיות מחמד נמצאים עמכם" • עוד הוסיפו: "יש לקחת ציוד אישי חיוני ולסייע לאנשים מתקשים ומבוגרים"


הודעת חירום נשלחה היום (רביעי) למספר יישובים הסמוכים למוקדי האש בהודעה נכתב: "התראת חירום! כעת, התושבים ביישובים הבאים נדרשים להתפנות באופן מיידי: אשתאול, בית מאיר, מסילת ציון. בעת הפינוי וודאו כי כל דיירי הבית, כולל חיות מחמד נמצאים עמכם. יש לקחת ציוד אישי חיוני ולסייע לאנשים מתקשים ומבוגרים. יש להישמע לכוחות הביטחון הנמצאים בשטח".

maximize-image
השריפות באזור בית שמש והשפלה | צילום: עובדי ויערני קק״ל

שריפות משמעותית פרצו היום בשני מוקדים: הראשונה פרצה סמוך לכביש 6, בין מחלפי שורק ונשרים, והשנייה באזור בית שמש. במשטרת ישראל ישנה היערכות מרבית לאפשרות לפינוי תושבים גם מהיישובים פדיה, פתחיה ויציץ. בתוך כך, התקבלה החלטה בכבאות והצלה להכריז על מצב חירום כללי בשל ההתפתחויות.

במד"א מעדכנים כי נכון לשלב זה אין נפגעים בשני המוקדים: "חובשים ופראמדיקים של מד"א שנמצאים בסמוך למוקדי השרפות, מאבטחים רפואית את פעולות הכיבוי וערוכים להעניק טיפול רפואי לנפגעים במידת הצורך".

עקבו אחרינו גם ב-Google News