עדותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הסתיימה היום (רביעי) מוקדם מהצפוי בשל כאבי גב של רה"מ. במהלך הדיון, לאחר הפסקה קצרה נתניהו נשאל על ידי השופט ברעם איך הוא מרגיש והאם הוא יכול למשוך את עדותו עוד. ראש הממשלה השיב כי הוא מעדיף לסיים.
לאחר הפסקה קצרה בדיון השופט ברעם שאל: "נתניהו איך אדוני מרגיש? יכול למשוך עוד?". ראש הממשלה השיב בשאלה: "כמה זמן זה ייקח?". פרקליטו עמית חדד ענה כי הדיון אמור להימשך בערך עוד שעה וחצי. בתגובה לכך שאל ראש הממשלה אם ניתן לקצר זאת לחצי שעה.

נתניהו ציין: "אני לא מרגיש טוב. מוכן ללכת עוד חצי שעה. אני מעדיף לסיים". חדד השיב כי "נצמיד את השעות לימים האחרים של הדיונים. אלא אם כן כבודכם רוצה שאחקור על האירועים משנת 2004". השופטת רבקה פרידמן פלדמן אמרה כי ניתן לסיים מאוחר יותר ביום שלישי. פרקליטו של רה"מ השיב: "אין בעיה אנחנו בקצב טוב".
מוקדם יותר היום, לאחר שהסתיים הדיון בדלתיים סגורות עקב גלישה לנושאים ביטחוניים, משפט נתניהו נפתח לתקשורת. בפתח הדיון שהתחדש, כינרת בראשי שאלה את רה"מ לגבי דחיית בקשת המשטרה להארכת המעצר של יונתן אוריך ואלי פלדשטיין: "זה מראה עד כמה זה חרטא גייט", אמרה בראשי. ראש הממשלה הנהן.
